۱۳۸۷ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

Lifehouse: Broken

Artist: Lifehouse
Song: Broken
Release Date: June 19, 2007
Download


ساعت شکسته مايه آرامشه، کمکم می‌کنه شب‌ها بخوابم
شايدم بتونه جلوی "فردا" رو از دزديدن زمان‌های من بگيره
هنوزم اين‌جا منتظرم، هر چند هنوز شک و ترديدهايم رو دارم
به بهترين نحو داغون شدم، انگار تو از قبل بهش پی‌بردی

دارم تيکه‌تيکه می‌شم، به سختی نفس می‌کشم
با قلبی شکسته که هنوز هم می‌تپه
برای اين درد شفادهنده‌ای هم هست
در اسم تو مصداقش رو پيدا کرده‌ام

قفل‌ها شکسته زنگ‌خطر‌هايی بودند برای وقتی که تو وارد ذهنم می‌شدی
خيلی سعی کردم از خودم محافظت کنم، اما در عوض مثل يه کتاب باز می‌مونم
هنوز هم انعکاس تو رو در چشمانم می‌بینم
که به دنبال هدف می‌گردن، هنوز هم به دنبال زندگی می‌گردند

پس من صبر می‌کنم، صبر می‌کنم، صبر می‌کنم
به سختی منتظرت می‌مونم

منتظر روزی هستم که ببینم چه چیزی سر راهم می‌اندازی
و منتظر حرف‌هایی که بهم می‌زنی هستم
تو گفتی که خوب خواهم شد

چراغ‌های شکسته بزرگراه من را اینجا تنها گذاشته‌اند
ممکنه راهم رو گم کرده باشم، اما راه خونه رو فراموش نکرده‌ام

پس من صبر می‌کنم
پس من صبر می‌کنم
به سختی منتظرت می‌مونم